Voorbereiding deel 2

18 maart 2016

De kerk in Sint Jacobi-parochie

Beste volgers, het aftellen is nu echt begonnen nog 2 weken en dan is het echt zover. Vandaag niet gewandeld maar een gedeelte van de route verkend en wat vrienden bezocht waar ik onderweg ga overnachten. Op de foto de kerk van Sint Jacobi-parochie, hier vang ik op 1 april mijn reis aan. Ik heb er echt zin in, maar morgen wacht eerst de 30 km van Zandvoort!

1. Annemieke:
    19 maart 2016
    Leuk morgen in je eigen durp! We komen je aanmoedigen! Succes!
  2. Ria:
    Succes Jan
  3. Ria:
  4. Rob:
    Heel veel succes ik houd je in de gaten oftewel ik ga je volgen top man
  5. Ad Paap:
    Jan,
    Ik ga je volgen , en info sturen als je de laatste 900 km loopt.
    Misschien kom ik je nog eens tegen onderweg.
    Buen Camino
  6. Dinikops:
    19 maart 2016
    Hallo Jan Zelf kan ik niet meer zoveel lopen,maar ik vind het heel leuk om jou te volgen dan ben ik weer een beetje terug op de weg naar Santiago.heel veel goed weer , veel ontmoetingen,veel plezier. Dini. Bon Camino dat wens je elkaar onderweg ook de fietsers. Bon Camino.
  7. Nel van der Heijden:
    Succes
  8. Jo Wanders:
    Hallo Jan

Ik wens je heel veel succes en ik ga je natuurlijk via internet blijven volgen. Ook namens vele andere collega verzamelaars een goede reis gewenst en zien we elkaar in het najaar hopelijk in goede gezondheid weer terug.