Mijn eerste dag Camino

1 april 2016 - Leeuwarden, Nederland

Mijn 1e stempel

Eindelijk is het dan zover, hedenmorgen mijn 1e stempel in mijn Pelgrimspaspoort gekregen van de uitbaatster van de Jacobshoeve in Sint-Jacobiparochie, nu kan ik op pad.

Zicht op de wadden nabij Zwarte Haan

Vanuit Sint-Jobiparochie eerst nar het noorden en over de dijk langs de wadden naar "De Zwarte Haan". Het was fantastisch weer om te wandelen.

Kasteeltje "Martena State" in Cornjum

Onderweg mijn stempels halen, in Stiens gaf dat heel veel problemen. In Cornjum heb ik bij dit kasteeltje mijn stempel gehaald, de "kasteelheer" heeft hem zelf in mijn paspoort gezet.

Eindpunt 1e dag, de kerk van Jelsum

Het kerkje van Jelsum, het eindpunt van dag 1, met wat heen en weer geloop in Stiens erbij heb ik vandaag  28,73 km gelopen. Vannacht slapen bij Lammy en Wim en morgen weer starten bij het kerkje!

1. Jan-Hilco:
    1 april 2016
    Klinkt als een super begin! Die kerk in Jelsum lijkt wel op die ene waar we langsgereden zijn :D De kop is eraf in ieder geval :)
  2. Jacqueline:
    1 april 2016
    Zo wat goed zeg en wat een mooie foto's en ik ben mega trots
  3. Rob:
    mooi begin ,mooie foto's
  4. Bas Beekhuijs:
    Super leuk Jan. Good luck
  5. Annemieke:
    1 april 2016
    Fijne start met dit weer! Gelukkig heb je je stempels gekregen! Succes morgen!
  6. Martin B:
    1 april 2016
    Alleen al het volhouden van een dagelijkse reislog zal een prestatie op zich zijn. Morgen ook goed wandelweer voorspeld.
  7. Wimbart:
    1 april 2016
    Een goed begin is het halve werk!
  8. Nel van der Heijden:
    1 april 2016
    Mooi weer, mooie start. Nu de rest nog lopen. Groetjes aan Wim en Lammy. Succes.
  9. Gerard:
    1 april 2016
    Met een kussen onder de beentjes slapen Jan goed voor de bloeds om loop welterusten Janneman .
  10. Tanja:
    1 april 2016
    Klinkt goed, je zal vast lekker slapen vanavond! X
  11. Jacoby menks:
    1 april 2016
    , Geweldig Jan, special omdat er Jacobi in voorkomt!
  12. Ron:
    2 april 2016
    Mooie dag om te wandelen en dan op de eerste dag met mooi weer starten dan ga je er lekker positief in . Morgen en zondag ook mooi weer geniet er van zet hem op .
  13. Joop:
    2 april 2016
    Nou Jan, nu is het zover.....respect....!
    Succes en veel plezier.
  14. Ina roos:
    2 april 2016
    Kop eraf,doe zaterdag de groeten , top man.
  15. RIa Akkerman:
    Vandaag weer lekker weer Jan, zet hem op. Ria
  16. Elles van Duijn:
    Hoi Jan,
    Goede reis en heel veel plezier!! Mooie foto's trouwens.
  17. Greet molenaar:
    2 april 2016
    Bewondering ,heel veel plezier met je wandeling .
  18. Jo Wanders:
    2 april 2016
    Vanuit de verzamelaarsclub te Geldermalsen heel veel succes gewenst en we hebben een rotsvast vertrouwen in een goede afLOOP
  19. Marianne Saelman:
    2 april 2016
    Geweldige prestatie, Jan. Dag 1 op zich al.
  20. Joke Dietz:
    De foto's zijn top xxx
  21. Els:
    2 april 2016
    Hi Jan,hou vol,als je straks terug bent kan je een boek schrijven over al je belevenissen !!