Voortgang van mijn Camino

29 april 2016 - Retie, België

Beste volgers, na een onderbreking van bijna 2 weken ga ik zondag weer verder met mijn Camino. Ik heb de afgelopen periode gebruikt om een aantal zaken beter te regelen, zo heb ik mijn rolrugzak beter afgesteld, meer kaarten op mijn IPad gezet (zodat ik minder fout ga lopen), vooraf wat overnachtingsadressen gereserveerd en mijn voeten lekker verzorgd. Natuurlijk speelde de weersomstandigheden ook een rol, want wat was het slecht de afgelopen periode. Ik hoop dat het weer vanaf nu wat meer lente-achting wordt, zodat ik als ik in Frankrijk kom eindelijk gebruik kan gaan maken van mijn tent. Dus vanaf zondagavond kunnen jullie weer mij korte verhaaltjes met foto's verwachten (als ik wifi heb natuurlijk). Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp (in welke vorm dan ook).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ina roos:
    29 april 2016
    Jan alle goeds voor deze reis .
  2. Greet molenaar:
    Veel succes Jan
  3. Rob Spruyt:
    29 april 2016
    Fantastisch Jan dat je weer verder gaat. Ik blijf je volgen via de site en Facebook. Succes zondag!
  4. Kick:
    29 april 2016
    Veel plezier man, we blijven je volgen.
  5. Nel van der Heijden:
    Heel moedig. Veel succes
  6. Henri genders:
    29 april 2016
    jan, je bent een echte doorzetten veel succes met het verder verloop van je tochten
  7. Tanja:
    29 april 2016
    Heel veel succes. Ik kijk uit naar je nieuwe verhalen!
  8. Yvonne.bijkerk:
    29 april 2016
    He topper, ik kijk uit naar je verslagen.
    Heel veel succes!
  9. Marcel van Veen:
    29 april 2016
    Zet 'm op Jan. Hopelijk met minder tegenslagen.
  10. Rob:
    29 april 2016
    goed om te lezen dat je er weer voor gaat veel plezier en succes en we gaan weer alles lezen ,top
  11. JO Rosenboom:
    29 april 2016
    Veel succes zondag en op je verdere reis zet hem op je kunt het
  12. Ad van Zuijlen:
    29 april 2016
    Hoi Jan, heel veel sterkte gewenst ! We lezen je verhalen graag ! Zet hem op, we leven met je meer !
  13. Ron:
    29 april 2016
    Succes Jan . Laat je niet uit het veld slaan . En WiFi is maar bijzaak. Het belangrijkste is jij , 1met het lopen en de natuur . Te concentreren op het lopen om je doel te bereiken.
  14. Elly Keur:
    30 april 2016
    Goed dat je weer verder gaat, heel veel succes Jan.
  15. Tiny en Bert:
    Hallo Jan,
    Even ook een berichtje van ons. Je zult vast wel even moeten graven, maar we kennen elkaar van Le Vaurette en we hebben twee zomers geleden nog wat met elkaar gedronken toen de camping zoveel bestond!
    We hoorden van Cor en Reina dat je deze tocht gaat maken, vandaar dat we je volgen.
    We wensen je heel veel succes en het gaat je vast beter af met je nu betere voorbereiding!
    Tiny en Bert van Leeuwen
  16. Geert:
    30 april 2016
    Jan, blij te lezen dat je weer gaat, met de kaarten op je ipad. En de tracks? Ik vertrek maandag uit Alkmaar, op dat moment ben ik 11 dagen op je achter. Misschien zie ik ooit je wiel voor me. We krijgen in elk geval beter weer!
  17. Romain:
    30 april 2016
    Nou veel wandelen plezier en ik hoop veel verhalen te Horen can lezen.
    Ps
    Ik Ben zelf ook weer onderweg dus bij problemen Tanja bellen.
    Trots op je
  18. Ina roos:
    30 april 2016
    Jan fijne door zetting ,ik doe zaterdag de groetjes van je.
  19. Annemieke:
    1 mei 2016
    Goed dat je weer op pad gaat, we hopen dat het nu lekker gaat en dat je kunt genieten van alles wat op je pad komt! Have fun!
  20. Ria:
    Geweldig Jan. Goede reis
  21. Marianne Saelman:
    1 mei 2016
    Wat goed dat je toch verder gaat. Heel veel succes en we kijken uit nasr je volgende verhalen en foto's. Groeten, Henk en Matianne
  22. J.A. Heetebrij:
    Hallo Jan,
    Je hebt je Camino weer vervolgd vandaag.
    Ik ben zojuist aangekomen in Rocroi.
    Je had gevraagd naar mijn overnachtingsadres daar.
    Ik had mogelijkheden om op twee adressen te slapen. Ze staan ook in het boekje, Via Monastica.
    1) Chambre d'Hôtes Francoise Dumonceau
    (0033) 0324538637
    2) Chambre d'Hôtes Christiane Pernelet-Jaschinski
    (0033) 0679119402
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    Veel succes op je reis.
    Buen Camino